شهردار نکا با صدور پیامی، دوم اردیبهشت، سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به سبز پوشان و حماسه سازان پرافتخار تبریک گفت .

به گزارش روابط عمومی شهرداری نکا متن پیام  ،بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

بینش درست و بصیرت بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)پس از پیروزی انقلاب اسلامی استفاده از ظرفیت‌های عظیم مردمی بود که دوم اردیبهشت ۱۳۵۸ منجر به ظهور نهاد مقدس و مردمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد .

امروز جهانیان شاهدند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران نماد و مظهر اقتدار،هوشیاری، خودباوری و خود آگاهی است که با پیروی از مکتب عاشورا و سید و  سالار شهیدان امام حسین(ع) راه افتخار عزت و سربلندی را با صلابت پیش گرفته و در این بیش از ۴۲سال که از عمر با برکت انقلاب می گذرد به عنوان نماد مقاومت و الهی‌ترین و مردمی‌ترین نهاد دفاعی  بازوی قدرتمند نظام‌مقدس جمهوری اسلامی ایران مشغول به خدمت هستند .

اينجانب و تیم مدیریت شهری نکا، ضمن گرامیداشت ياد بنيانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهدای پر افتخار انقلاب اسلامی ، دوم ارديبهشت‌ ماه، سالروز تشكيل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبريک و تهنيت عرض نموده و‌امیدوارم در سایه اتکال به قدرت لایزال الهی و تحت توجهات قطب عالم امکان حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و نایب ایشان رهبر عظیم‌الشان انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای بیش از پیش در تحقق رسالت خویش موفق و موید باشند .









نظرات رسیده
کاربر محترم، لطفاً نظرات خود را وارد نمائید.
نام :
ایمیل :
آدرس سایت :
متن :
کد امنیتی :