قاطعیت شهردارنکا در اتمام پروژه های عمرانی

 

جلسه شورای اداری شهرداری نکا باحضور شهردار  و مسئولین واحدهای این‌نهاد برگزار شد .

 

به گزارش روابط عمومی، شهردار نکا در جلسه شورای اداری گفت: یاد و خاطر امام شهدا و شهدای این مرزو بوم را گرامی میداریم  و امیدوارم همه درسنگر خدمت ادامه دهنده راه آنان باشیم .

مهندس موسی خلیلی اظهار داشت: اهمیت ،جایگاه و نقش شهرداری به اندازه ای است که کمترین نقصان در ارائه خدمت به شهروندان شهر را دچار مشکلات زیادی خواهد کرد پس رضایت شهروندان باید در اولویت کاری شهرداری باشد .

وی با اشاره به اهمیت ایجاد درآمدهای پایداری برای شهرداری  گفت: امسال که طبق فرمایش مقام معظم رهبری سال تولید،پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نامگذاری شد باید با جذب سرمایه گذار در پروژه های مختلف شهری به ایجاد درآمد پایدار کمک کرد .

شهردار نکا با قدردانی از اقدامات و زحمات نیروها و پرسنل شهرداری درارائه خدمت به شهروندان گفت: در دیدارو ملاقات حضوری با مردم درسطح شهر و محلات مختلف نسبت به اقدامات صورت گرفته  و ارائه خدمات مطلوب توسط شهرداری  اعلام رضایت داشتند که زحمات همکارانم قابل تقدیر و قدردانی  است .

مهندس خلیلی همچنین با تقدیر از تمامی عوامل که در احداث بوستان شهدای گمنام همکاری داشتند گفت:کاری که برای شهدا باشد فراموش نخواهد شد اجر تمام عزیزان با شهدا باشد و امیدواریم در ادامه نیز با داشتن روحیه جهادی بتوانیم پروژه های دیگر را به اتمام برسانیم و گامی موثر در جهت خدمت رسانی به شهروندان فهیم‌ نکایی برداریم .

خلیلی در پایان جلسه خاطر نشان کرد :

 پتانسیل گردشگری و طبیعت گردی از ظرفیت‌های مطلوب برای توسعه شهر نکاست که با احداث پارک جنگلی قرمرض می‌توان گردشگری را توسعه داد. طبق مطالعات بسیاری از مردم دیدن و حضور در پارک جنگلی را در اولویت اول برنامه های تفریحی خود قرار می‏دهند، بنابراین تلاش خواهیم کرد تا پایان تیرماه پروژه  پارک‌تفریحی  قرمرض در تامین نیازهای شهروندان خدمات لازم و مطلوب ارائه شود تا شاهد افتتاح این پروژه بعد چندین سال باشیم




















نظرات رسیده
کاربر محترم، لطفاً نظرات خود را وارد نمائید.
نام :
ایمیل :
آدرس سایت :
متن :
کد امنیتی :