فراهم کردن زیرساخت لازم جهت تحقق شعار سال مقام‌معظم رهبری

شهردار نکا در نخستین جلسه شورای اداری بر فراهم ساختن زیرساختهای لازم جهت تحقق شعار سال مقام معظم رهبری تاکیدکرد .

به گزارش روابط عمومی شهرداری نکا، شهردار نکا در نخستین جلسه شورای اداری که با حضور مسئولین واحدهای مختلف این نهاد برگزارشد با تبریک فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۰ و اعیاد شعبانیه از همراهی و مساعدت مسئولان واحدها ویکایک پرسنل خدوم و زحمتکش شهرداری که  بازوان اجرایی این نهاد بودند تقدیر و تشکر کرد .

مهندس موسی خلیلی با اشاره به نام‌گذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال تولید، پشتیبانی ، مانع زدایی گفت:همه ما  باید تلاش  کنیم در کنار دیگر دستگاها،نهادها و مردم در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری  گام برداریم و زمینه های تحقق این امر را در زمینه های مختلف فراهم کنیم .

وی اظهار کرد: مسئولان واحدهای مختلف تلاش کنند در سال جدید هر چه زودتر پروژه های نیمه تمام و باقیمانده عمرانی و خدماتی را مورد پیگیری و رسیدگی قرار دهند تا با جدیت به اتمام برسد .

خلیلی با اشاره به اهمیت آموزش و اطلاع رسانی به مردم اظهارداشت: این امر موجب مشارکت بیشتر مردم درامور شهری شده  و گامی موثر در زمینه  های مختلف مدیریت شهری می شود که به عنوان مثال  با آموزش صحیح ،نهادینه ساختن و فرهنگ سازی تفکیک زباله  از مبدا صورت می گیرد .

شهردار نکا از مسئولین واحدها خواست برنامه های کوتاه مدت وبلند مدت خود را ارائه کنند .

در این جلسه هريک از مسئولين واحدها  نیزبه بيان ديدگاه ها، مشکلات و مسائل حوزه خود پرداختند که در پايان و پس از بحث و تبادل نظر پيرامون موارد مطرح شده ، تصميمات لازم اتخاذ شد .

























نظرات رسیده
کاربر محترم، لطفاً نظرات خود را وارد نمائید.
نام :
ایمیل :
آدرس سایت :
متن :
کد امنیتی :