پیام تبریک شهردار نکا به مناسبت  سالروز آزادسازی خرمشهر

 

شهردار نکا  در پیامی سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر را به همه  جان برکفان دوران هشت سال دفاع مقدس، ایثارگران، جانبازان، خانواده های معظم شهدا و مردم شهیدپرور و ولایتمدار نکا تبریک گفت .

به گزارش روابط عمومی شهرداری متن پیام بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

حماسه سوم خرداد یادآور رشادت و غیرت دینی و ملی رزمندگان این آب و خاک است زیرا توانستیم صدام و رژیم بعث عراق را که از سوی ابرقدرتهای جهان حمایت می شدند از پای در آوریم .

به نصرت و مدد الهی در طول هشت سال دفاع مقدس پیروزی های زیادی  داشتیم‌ در این میان عملیات بیت المقدس در سوم خرداد و آزاد سازی خرمشهر یکی از پر رنگ ترین و پر افتخارترین روز تقویم در کشور ماست زیرا این امر با یاری خداوند و تلاش و مجاهدت‌های رزمندگان اسلام صورت گرفت .

سوم خردادماه سال ۶۱ یکی از مهمترین نقاط عطف تاریخ جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس است که توانست بزرگترین حادثه تاریخ معاصر کشور را رقم بزند .

 

اینجانب سالروز فتح غرور آفرین خرمشهر را خدمت مقام‌معظم رهبری، خانواده معظم شهدا، رزمندگان، ایثارگران، جانبازان دوران دفاع مقدس و شهروندان نکایی تبریک عرض میکنم واز درگاه خداوند متعال علو درجات برای یکایک مجاهدان طریق عدل و هدایت را خواستارم .

موسی خلیلی

شهردار نکا





نظرات رسیده
کاربر محترم، لطفاً نظرات خود را وارد نمائید.
نام :
ایمیل :
آدرس سایت :
متن :
کد امنیتی :