شهردار نکا از شهروندان و مدیریت اداراتی که  به انجام برخی از پروژه‌های در حال اجرای شهرداری کمک کرده‌اند تقدیر کرد .

به گزارش روابط عمومی شهرداری، مهندس خلیلی شهردار نکا  صبح امروز با حضور اعضای محترم شورای اسلامی شهر و مسئولین شهرستانی  از شهروندان  نیک‌اندیشی که با اهدای زمین به انجام برخی از پروژه‌های شهرداری کمک کرده‌اند تجلیل کرد .

خلیلی در این دیدار ضمن خیر مقدم عنوان نمود: طی مدت محدودی که توفیق خدمتگذاری مردم نکا به عنوان شهردار را داشته‌ام به هنگام بررسی پروژه‌های در حال اجرای شهرداری ملاحظه نمودم که اگر همکاری تعدادی از شهروندان و ادارات نبود انجام برخی از پروژه‌ها ممکن نبود لذا هر چند که هدف آنان از واگذاری ملک خود اخروی بوده و در راستای تأمین منافع عموم لیکن بر خود لازم دانستم حتما حضورا از همکاریهای ارزنده آنان تجلیل به عمل آورم .

شهردار نکا با بیان اینکه انجام کارهای عام‌المنفعه از سفارشات دینی ماست و همواره توصیه شده است که نقشی مثبت در این راستا داشته باشیم و گذشتگان ما همواره به دنبال انجام چنین اموری بوده‌اند کما اینکه سنت حسنه وقف نمونه بارز آن است تصریح نمود: شهروندان گرانقدری که اکنون در محضرشان هستیم عملاً پیرو سفارشات دینی مذکور و احیا کننده سنت حسنه گذشتگانمان هستند .

وی بیان کرد یکی از  پروژه‌های در حال اجرای شهرداری که می‌تواند نقش مؤثری در کاهش ترافیک و تسهیل عبور و مرور انجام داد  گذشت و همکاری و سخاوت طبع شهروندانی چون خاندان مرحوم حسن سینا و آقای حسین  سورتیجی که از ملک خود در راه رضای خدا و منافع عموم و بدون هیچگونه چشمداشتی گذشتند این پروژه انجام نمی‌شد. ان‌شاءا این پروژه مایه خیر و برکت برای شهر و شهروندان شود و این بزرگواران مأجور درگاه احدیت قرار گیرند .

وی در پایان گفت: مبرهن است که نیت این عزیزان اخروی و در راه رضای خدا بوده است لیکن لازم می‌دانم به نیابت از شهروندان و شهرداری از آنان سپاسگزاری نموده و عنوان نمایم جامعه قدردان آنان و نیازمند انجام کارهایی از این قبیل است .

در ادامه اعضای شورای اسلامی شهر نیز طی سخنانی اقدام پسندیده این شهروندان گرانقدر و سخاوتمند را ستودند و از آنان تقدیر و تشکر نمودند .





































نظرات رسیده
کاربر محترم، لطفاً نظرات خود را وارد نمائید.
نام :
ایمیل :
آدرس سایت :
متن :
کد امنیتی :