افتتاح پروژه های شهرداری نکا،

توسعه اقتصادی،رضایتمندی شهروندان

آیین افتتاح بوستان شهدای گمنام نکا عصر چهارشنبه ۱۹خردادماه با حضور آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه ،امام جمعه نکا، مدیرکل دفتر فنی استانداری،فرماندار، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، فرمانده سپاه، اعضای شورای تامین،اعضای شورای شهر،خانواده شهدا و روسای ادارات و جمع کثیری از مردم برگزارشد .

در این مراسم ابتدا علی داد رئیس شورای شهرستان نکا ضمن خوش آمدگویی به مهمانان و مدعوین , از مردم این شهرستان به علت برجام و گرانی مصالح که باعث تاخیر در افتتاح پروژه ها شد, عذرخواهی و از صبوری آنان تشکر کرد

وی 5 پروژه مهم را "پارک بوستان شهدای گمنام , آغاز بکارگیری سد لاستیکی , پروژه ی پل سوم نکا , پارکهای جزیره ای حاشیه ی رودخانه , لایروبی و تمیزکاری رودخانه" برشمرد

شهردارنکا در این آئین با گرامیداشت یادوخاطر بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران، شهدای هشت سال دفاع مقدس،شهدای وطن ، امنیت و شهدای حرم با بیان خیر مقدم گفت:‌هدف ما خدمت به مردم و شهروندان است امیدواریم در این مسیر پیرو واقعی راه امام و رهبر عزیز و شهدا باشیم .

مهندس موسی خلیلی افزود: بنا برارائه گزارش عملکرد داشتم اماحضور  مردم خود نشان دهنده آگاهی و رضایت آنان از این نهاد خدمتگزار است ،امیدواریم در مسیر  وسنگرخدمت شاهد توفیقات روز افزون باشیم .

وی با اشاره به بزرگترین پروژه شهرداری نکا در حوزه رودکناری به طول ۴ کیلومتر گفت:پس از وقوع سیل در سال ۷۸و خسارت جبران ناپذیر این سیل، متاسفانه بعد از آزادسازی قسمتهایی از رودخانه می بایست اخذ مجوز لایروبی و آزادسازی ادامه مسیرهای منتهی به حریم اقدام و اولین پروژه سدلاستیکی آغاز شود اما چندین سال به تعویق افتاد که با پیگیری شهرداری مجوز لازم جهت بهره برداری و تکمیل سدلاستیکی از آب  منطقه ای اخذ و با طراحی‌مهندسین مشاور به طول یک و نیم کیلومتر و عرض ۱۲۰متر در فضای  ۲۵ هکتار  از اراضی بستر و حریم رودخانه جهت کاربری فضای سبز ،اراضی تجاری و...احداث شود .

وی ادامه داد: پروژه دوم شهرداری نکا اخذ مجوز ساماندهی بستررودخانه پس از۳۰سال با هدف برداشت مصالح مازاد، ساماندهی و زیباسازی بستر رودخانه است که تا کنون۳۰ درصدپیشرفت فیزیکی داشت .

خلیلی اظهار کرد: پروژه سوم، احداث پل سوم روی رودخانه ارتباطی  خیابان چمازی به شهرداری جهت بهبودامور و مرور و‌کاهش ترافیک است که نیازمند بیش از ۲۰میلیارد تومان اعتبار می باشد و با انتخاب پیمانکار عملیات اجرایی آن اعلام می شود .

شهردار نکا خاطرنشان ساخت: پروژه چهارم، بوستان شهدای گمنام است که کمتر از ۱۰۰روز بالغ بر۳میلیاردتومان هزینه کردیم که این‌امر

آغازی بر اجرای جزیره های سبزاطراف رودخانه است .

وی افزود: پس از سیل ۷۸ متاسفانه۴۳ ‌ملک در حریم رودخانه آزادسازی انجام نشد انتظار داریم دستگاهها و متولیان این امر، تولیت و توافق این‌املاک را به شهرداری واگذار کنند تا پروژه تفریحی، فرهنگی وتوریستی با محوریت اشتغال درنکا اجرایی شود .

شهردار خلیلی گفت: پروژه پنجم بحث فضای سبز کل حاشیه نکا رود از پل آبلو تا پل چهارراه مرکزی است  که اگر آزادسازی به طور کامل صورت گیرد تا پایان سال به اتمام‌می رسد همچنین از فروردین امسال تا کنون پارک جنگلی قرمرض نیز ۷۵درصد پیشرفت فیزیکی داشت که به امید خدا تا یک ماه آینده این پار‌ک تفریحی توریستی

و گردشگری در اختیار مردم قرار خواهد گرفت

آیت الله محمدی لائینی: حضور در انتخابات به نیت شهدا/ منتخبان را با شهدا طرف کنید

نماینده محترم ولی فقیه در آیین افتتاح پارک بوستان شهدا ضمن تشکر و قدردانی از مجموعه شهرداری نکا که با عملکرد انقلابی و قوی و فعال و کارآمد گفت میشود با تدابیر و مدیریت عملکرد زیر صد روز افتتاح و عملی شود.

باید حضور حداکثری داشته باشیم، هر کسی یک شهید را درنظر بگیرد و رای دادن خود را به نام و یاد یک شهید انجام بدهد، خوب یا بد را به این شهید بسپارد، اگر منتخب‌ها بد رفتار کردند با شهید طرف باشند

ما در تاریخ، هم تجربه نه گفتن به رهبر را داریم که آنجا چوبش را خورده ایم و هم تجربه آری گفتن را، که فواید و برکاتش را دیده ایم .

الان هم مقام معظم رهبری و شهدا، ما را برای انتخابات فرا خوانده اند، انتخابات برای ما بسیار مهم است، پیام انتخابات و زبان جهانی و سیاسی و بین المللی انتخابات یک زبان بسیار رسا و معنادار است، تمام دشمنان بسیج شدند تا مردم را تشویق به عدم شرکت در انتخابات کنند‌ .

انتخابات باید پرشور و همگانی باشد تا قلب امام زمان (عج) و ارواح شهدا را خوشحال و دشمنان ما را به ناخشنودی برساند و ناامیدشان کند .




































نظرات رسیده
کاربر محترم، لطفاً نظرات خود را وارد نمائید.
نام :
ایمیل :
آدرس سایت :
متن :
کد امنیتی :