نقش رسانه ها در معرفی جاذبه های گردشگری

شهردار نکا با اشاره به نقش مهم رسانه ها در تنویر افکار عمومی گفت: اصحاب رسانه می توانند با قلم خود جاذبه های گردشگری منطقه را به تمام مردم ایران و جهان معرفی کنند .

به گزارش روابط عمومی شهرداری نکا مهندس موسی خلیلی به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه این شهرستان با تسلیت به مناسبت ایام شهادت اباعبدالله الحسین(ع) گفت: ماه محرم فرصت ارزشمندی برای تبیین واقعی قیام عاشورا است که اصحاب رسانه در این زمینه رسالت سنگینی دارندو امیداورم همه ما پیروان واقعی اهل بیت(ع) باشیم .

مهندس موسی خلیلی با تبریک روز خبرنگارافزود: هرروز از سال روز خبرنگار است زیرا اصحاب رسانه چشم بیدار جامعه ، بازوان توانمند و مشاوران ارزشمند برای مدیران در پیشبرد امور و توسعه شهری هستند که قطعاً بسیاری از مسائل و مشکلات با همفکری و همراهی با خبرنگاران رفع خواهد شد‌

وی در ادامه با بیان اینکه به امید خدا بزودی شاهد افتتاح مجموعه تفریحی توریستی جنگلی قرمرض خواهیم بود افزود: اقدامات اساسی درزمینه تاسیسات زیربنایی،سنگ فرش،احداث نمازخانه، ساخت کلبه اقامتی،نصب مخزن آب شرب و....اجرا شد که امیدواریم  با افتتاح این‌مجموعه شاهد توسعه  شهر به عنوان قطب مهم گردشگری باشیم .

شهردار نکا  با بیان اینکه ایجاد اشتغال ورسیدن به درآمدپایدار اهداف ما در اجرای پروژه های عمرانی است اظهار داشت:تلاش داریم پروژه های نیمه تمام را

به اتمام برسانیم سپس  پروژ بعدی را آغازکنیم که پروژه بعدی نهادشهرداری نکا، افتتاح سدلاستیکی خواهد بود .

 میری رئیس شورای شهرنکا نیز در این مراسم گفت:خبرنگاران بخشی از مکانیزم حرکت خدمت به مردم هستند که می توانند با نقدهای منصفانه خود یاری گر مسئولان باشند .

وی افزود: شهردار نکا فردی تلاشگر،جوان،متخصص و پرتوان است که با ۷رای سرپرست و درشهریور ماه به عنوان شهردار شهرنیکان انتخاب خواهند شد .

در پایان  این‌مراسم با اهدای تندیس یادبود، از زحمات اصحاب رسانه نکا تقدیرشد







نظرات رسیده
کاربر محترم، لطفاً نظرات خود را وارد نمائید.
نام :
ایمیل :
آدرس سایت :
متن :
کد امنیتی :