پارک جنگلی قرمرض با حضور استاندار ، امام جمعه محترم ، مدیران ، مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح شد


پارک جنگلی قرمرض شهرستان نکا با حضور استاندار مازندران،امام جمعه محترم ، نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان نکا، اعضای شورای اسلامی شهر ، مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری، شهردار نکا و برخی دیگر از مدیران در آستانه میلاد نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص)به بهره برداری رسید.
ایجاد زیرساختهای رفاهی و خدمات ی در این جنگل زیبا آرزو ی دیرینه مردم نکا بود. وجود چشمه آبمعدنی قرمرض در دل این طبیعت دل انگیز که خاصیت درمانی آن به ویژه در بیماری سنگ کلیه به اثبات رس یده است، مردم ز یادی را از اقصی نقاط کشور به سمت خود میکشاند.
ا کنون در سال 1400 و گذشت قریب به 6 سال از تاریخ واگذاری این پارک های جنگلی برای بهره برداری هوش مندانه با در نظر گرفتن اکو سیستم شکننده جنگلهای شمال و ساخت و  سازهای متناسب با منطقه، سرانجام تنها شهرداری نکا توانست یکی از دو پارک جنگلی را سر و سامان دهد و رویداد مهمی را در مازندران و کشور رقم بزند.
این رویداد مهم با آمدن شهردار جدید در اواخر دوره پنجم و ابقای ایشان با رأی تمامی اعضای شورای شهر صورت گرفت؛ تلاش شبانه روزی، استفاده از تیم قوی و پای کار، تعامل خوب مسئولان از امام جمعه، فرماندار، دادستان تا  مسئولان ادارات و نهادها در کنار هم سبب شد تا پارک جنگلی قرمرض نکا شاهد استقرار
امکانات رفاهی ، خدماتی ، تفریحی و ورزشی، و نمایشگاهی تنها طی 6 ماه باشد.





















































































































نظرات رسیده
کاربر محترم، لطفاً نظرات خود را وارد نمائید.
نام :
ایمیل :
آدرس سایت :
متن :
کد امنیتی :