کلنگ احداث میدان در «سه راه سیمان» نکا با نام مقدس امام رضا (ع) پس از آزادسازی و تملک میدان با همکاری اداره کل راه و شهرسازی مازندران و شهرداری نکا و با هزینه معادل ۱۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی بر زمین زده شد.

عبدالرضا بابایی، فرماندار شهرستان نکا در این مراسم، میدان امام رضا (ع) را یک پروژه بسیار مهم اعلام کرد و گفت: این میدان در ورودی شهر قرار گرفته و نقش بسیار مهمی در حل مشکلات ترافیکی، سهولت حمل و نقل، سهولت نظم ترافیکی و ایجاد سیما و منظر بسیار خوبی دارد.

بابایی ادامه داد: کارفرمای این پروژه مهم راه و شهرسازی است و اعتبار آن از محل سهم بازآفرینی و بهبود بناهای فرسوده تعریف شده است، مجری و پیمانکار آن شهرداری است که امید بر آن داریم تا دهه فجر امسال این پروژه افتتاح شود.

در این مراسم همچنین موسی خلیلی، شهردار نکا در گفت و گو با ایسنا با اعلام خبر فوق اظهار کرد: هدف از اجرای این پروژه بهبود عبورو مرور، کاهش ترافیک، زیبا سازی و توسعه شهری است.

خلیلی ضمن تقدیر از مدیرکل راه و شهرسازی استان در آزادسازی و بازآفرینی رودخانه اظهار کرد: حدود ۳۰۰ الی ۶۰۰ تن قیر از محل بازآفرینی کل کشور، برای این مجموعه درنظر گرفته شد.

شهردار نکا تصریح کرد: ۲۲۰ متر آزادسازی در ۳ پلاک در ضلع جنوبی و شمالی برای ما کاری سخت و طاقت فرسا بود اما با تلاش بی وقفه اینکار انجام شد و امروز قبل از شروع کلنگ زنی این میدان، عملیات آغاز و کانال های دوطرف در حال احداث است.

وی ادامه داد: پیش بینی می شود که ظرف مدت ۲ الی سه ماه آینده و در دهه فجر، پروژه تکمیل و به بهره برداری برسد تا مشکل ترافیکی این منطقه حل شود.
.
.
.


























نظرات رسیده
کاربر محترم، لطفاً نظرات خود را وارد نمائید.
نام :
ایمیل :
آدرس سایت :
متن :
کد امنیتی :