آغاز عملیات ساماندهی مبادی ورودی و خروجی ضلع جنوبی نکا در روستای گُلبستان
 🔸شهردار شهر نکا گفت: عملیات ساماندهی مبادی ورودی ضلع جنوبی شهر نکا با هدف؛ کاهش ترافیک و بهبود عبور و مرور» و «ارتقاء سیما و منظر شهری» از زیرگذر کمربندی تا سه‌راهی ورودی روستای گُلبُستان آغاز شد.
 🔸 موسی خلیلی اظهار کرد: ساماندهی مبادی ورودی شهر از شمال، جنوب، شرق و غرب که یکی از برنامه‌های شهرداری بود، امروز در ضلع جنوبی در حال اجراست.
 🔸وی تصریح کرد: این پروژه که حدفاصل محدوده‌ی قانونی و حریم شهر واقع در بافت روستای گلبستان و حد مشترک است را با هماهنگی‌های انجام شده فی‌مابین دستگاه‌های ذیمتخل من‌جمله؛ اداره راهداری و راه‌و‌شهرسازی، بنیاد مسکن، بخشداری، دهیاری و همچنین شهرداری، آغاز نمودیم.
 🔸شهردار شهر نکا افزود: این طرح با جلسات متعددی که در فرمانداری تشکیل و تصمیماتی که اتخاذ شد، بالاخره امروز توانستیم آن را عملیاتی کنیم که بنا داریم بهسازی این مسیر را طبقِ طرحِ تهیه شده، با هدف «کاهش ترافیک و بهبود عبور و مرور» و «ارتقاء سیما و منظر شهری» از زیرگذر کمربندی تا سه‌راهی ورودی روستای گلبستان انجام دهیم.
 🔸شهردار شهر نکا با بیان اینکه، این طرح از ابتدا مورد استقبال همه‌ی دست‌اندرکاران قرار گرفت و توانستیم نظرات فنی شورای ترافیک و راهور شهرستان و تمام دستگاه‌ها را در این خصوص اخذ نمائیم و اکنون نیز پایه‌کار آمدند ابراز کرد: امیدواریم آن را در بهمن‌ماه سال‌جاری تکمیل نمائیم.
 🔸خلیلی در پایان گفت: خوشبختانه امروز در ابتدای عملیاتی کردن این پروژه، بازخورد مثبت آن را از تمامی اهالی این منطقه مشاهده نمودیم.




































نظرات رسیده
کاربر محترم، لطفاً نظرات خود را وارد نمائید.
نام :
ایمیل :
آدرس سایت :
متن :
کد امنیتی :